100% protejat

cea mai buna alegere

Abonamentele noastre iti ofera posibilitatea de a beneficia de o serie de servicii esentiale pentru departamentul de IT

euro50

incepand de la

  • Asistenta tehnica* (remote sau telefonic) – nelimitat
  • Asistenta tehnica* (remote sau telefonic)
  • Timp de raspuns remote – conform SLA
  • Audit echipamente hardware – gratuit la semnarea contractului
  • Interventii lunare gratuite la sediul clientului – 1/luna (maxim 2 h)
  • Support OS, software OS & aplicatii
  • Consultanta gratuita si nelimitata pentru achizitia serviciilor de telecomunicatii
  • Consultanta gratuita si nelimitata in achizitia de hardware si software
  • Support achizitie / obtinere oferte pentru zona hardware&software – inclusiv finantare
COMANDA ACUM!
SLA SLA Standard* SLA Advanced* SLA Premium*
Timp de raspuns telefonic/mail intre 1 – 3 ore intre 30 de minute – 1 ora maxim 30 de minute
Timp de raspuns conectare remote intre 1 – 3 ore intre 30 de minute – 1 ora maxim 30 de minute
Timp de raspuns maxim on-site intre 5 ore – NBD** intre 3 – 5 ore intre 2 – 3 ore
Pret 0€ 30€ 50€

* In timpul orelor de program, (L-V, 09:00-18:00)
NBD – Next business day

Interventie one-time

In cazul in care consideri ca un abonament este prea mult pentru tine, dar totusi ai nevoie de intervetia unui specialist, ne poti apela cu incredere

 

  • Support OS, software OS & aplicatii
  • Configurare/migrare adrese de mail
  • Depanare hardware** (inlocuire componente defecte, reinstalari windows, reinstalari programe)
  • Interventie la cerere (maxim 3h)
  • Ora suplimentara de interventie****
  • Preluare telefoane defecte in garantie
  • Preluare telefoane defecte iesite din garantie
  • Echipamente periferice
Lucreaza cu noi

Oferim solutii optimizate, garantate de o firma cu experienta si personal calificat!