100% protejat
cea mai buna alegere
Abonamentele noastre iti ofera posibilitatea de a beneficia de o serie de servicii esentiale pentru departamentul de IT
Abonament
euro50
incepand de la
- Asistenta tehnica* (remote sau telefonic) – nelimitat
- Asistenta tehnica* (remote sau telefonic)
- Timp de raspuns remote – conform SLA
- Audit echipamente hardware – gratuit la semnarea contractului
- Interventii lunare gratuite la sediul clientului – 1/luna (maxim 2 h)
- Support OS, software OS & aplicatii
- Consultanta gratuita si nelimitata pentru achizitia serviciilor de telecomunicatii
- Consultanta gratuita si nelimitata in achizitia de hardware si software
- Support achizitie / obtinere oferte pentru zona hardware&software – inclusiv finantare
| SLA | SLA Standard* | SLA Advanced* | SLA Premium* |
| Timp de raspuns telefonic/mail | intre 1 – 3 ore | intre 30 de minute – 1 ora | maxim 30 de minute |
| Timp de raspuns conectare remote | intre 1 – 3 ore | intre 30 de minute – 1 ora | maxim 30 de minute |
| Timp de raspuns maxim on-site | intre 5 ore – NBD** | intre 3 – 5 ore | intre 2 – 3 ore |
| Pret | 0€ | 30€ | 50€ |
* In timpul orelor de program, (L-V, 09:00-18:00)
NBD – Next business day
Interventie one-time
In cazul in care consideri ca un abonament este prea mult pentru tine, dar totusi ai nevoie de intervetia unui specialist, ne poti apela cu incredere
- Support OS, software OS & aplicatii
- Configurare/migrare adrese de mail
- Depanare hardware** (inlocuire componente defecte, reinstalari windows, reinstalari programe)
- Interventie la cerere (maxim 3h)
- Ora suplimentara de interventie****
- Preluare telefoane defecte in garantie
- Preluare telefoane defecte iesite din garantie
- Echipamente periferice